Ofte stilede spørgsmål

Ofte stilede spørgsmål

Hvor hurtigt kan jeg have min pakke, hvis jeg bestiller idag?

Hvis du bestiller idag inden kl.16.00 sender vi samme dag og du skulle derfor gerne modtage din pakke indenfor 1-2 dage.

 

Jeg har ikke modtaget en besked fra Post Nord om at jeg kan hente min pakke, hvad gør jeg?

I din ordrebekræftelse fra os står din pakkes tracking nr. dette kan du blot trykke på, hvorefter du kan se hvor henne i verden din pakke er på nuværende tidspunkt. Skulle dette ikke være muligt er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, husk at have dit ordre nr. klar.

 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse hvad gør jeg?

Hvis du imod forventning ikke har modtaget en ordrebekræftelse fra os, kan den være havnet i din mailboks’ spamfilter. Skulle den heller ikke ligge her, kan du evt. have skrevet forkert mail i din ordre. Vi anbefaler i dette tilfælde at du kontakter vores kundeservice på: kundeservice@babydk.dk eller tlf. 53 86 05 50

 

Jeg har bestilt click & collect hvornår kan jeg afhente min pakke i butikken?

Såfremt du har bestilt inden kl 00.00 og har modtaget en ordrebekræftelse, kan du afhente din pakke i butikken dagen efter kl.10.00. Under særlige events, hvor der er ekstra travlhed må der forventes op imod 2 dage førend din pakke kan afhentes. Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf. 53 86 05 50

 

Jeg har ved fejl valgt click & collect og kan ikke afhente min pakke i butikken, hvad gør jeg?

Dette er et af vores ofte stillede spørgsmål fra kunder. Hvis du ved fejl har valgt click & collect og har købt for over 499 kr. sender vi stadig din ordre fragtfri, blot kontakt vores kundeservice med fejlen, så sender vi din pakkes afsted. Husk at have dit ordre nr. klar.

Har du ikke købt for over 499 kr. vil vi opkræve et fragt gebyr på 29 kr. som kan indbetales på konto, hvorefter vi afsender din pakke.

 

Min ordre er til gave kan den byttes?

Ja noter i kommentarfeltet af din ordre at det er en gave samt hvornår den skal gives, så sætter vi byttemærke på. Du har endvidere altid 14 dages fuld returret når du handler hos Babydk.

 

Pakker i ind?

Ja vi pakker gerne din ordre ind til gave, HELT gratis, blot sæt kryds i gavefeltet når du kommer til kassen.

 

Kan jeg bytte en vare jeg har købt online i den fysiske butik?

Ja du kan altid ombytte eller returnere et køb fra webshoppen i vores fysiske butik, du skal blot huske din faktura. Herefter vil vi refundere beløbet til det kort der er benyttet til købet.

 

Hvor længe kan jeg bytte min vare?

Har du købt din vare online kan du bytte den imod forevisning af din fakura, 14 dage efter modtagelsen. Ved modtagelse er der tale om den dato Post Nord har registreret at pakken er udleveret.

Har du købt din vare i vores fysiske butik bytter vi og giver pengene retur i mod forevisning af kvittering op til 14 dage fra købstidpunktet.

 

Ofte stilede spørgsmål – fik du svar på dit?

Jeg håber at du fandt svar på dit spørgsmål her i vores overblik af ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Hvis du ikke fandt svar på dit spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på tlf.  53 86 05 50 eller mail Kundeservice@babydk.dk

Fandt du dette interessant, så tilmeld dig vores kundeklub og få nyheder, infomation og særlige gode rabatter for vores medlemmer direkte i din mailbox. Tilmeld dig lige HER

Del denne side på dit foretrukne sociale medie

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.